mousse de coco

mousse de coco

dijous, 22 d’octubre del 2015

PASTIS DE CARBASSA I LLAVORS DE GALLARET (AMAPOLA)

El pastís de carbassa és un dels que més em va agradar quan el vaig fer per primer cop. Ara, l'he "millorat" amb espècies que li acaben de donar un toc molt especial. A veure què us en sembla!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


INGREDIENTS:

300 gr de carbassa
100 gr de mantega
100 gr de sucre blanc
100 gr de sucre morè
200 gr de farina
1 sobre de llevat
3 ous
100 ml d'oli girasol
1/2 culleradeta de gingebre
1/2 culleradeta de canyella
1 punteta de nou moscada
80 gr LLavors de gallaret (amapola)
80 gr sèsam


SOM-HI:

Coem la carbassa a bocins al microones fins que quedi toveta.
Batem els sucres amb els ous a velocitat alta fins que ens quedi una crema.
Afegim l'oli de girasol.
Barregem la carbassa amb la mantega pomada amb una forquilla fins obtenir una pasta i l'afegim a la massa.
Ara tamisarem la farina i el llevat i ho afegirem poc a poc perquè es vagi integrant.
Finalment posem les espècies i les llavors i el sesam.
Aboquem al motlle i enfornem a 180º uns 45 minuts.
Quan sigui fred i anem a servir, empolvorem amb sucre fi,

4 comentaris:

  1. M'encanten els dolços amb carbassa i el coc de carbassa no falta a casa aquestsdies... però amb llavors de gallaret mai se m'havia acudit l'idea... però m'emporto ara mateix l'idea!
    Petons i bon cap de setmana
    Palmira

    ResponElimina
  2. M'encanta com queden les llavors de rosella, queden com "cruixents". T'ha quedat de luxe!
    Bon cap de setmana!
    Marta

    ResponElimina
  3. No he posat mai llavors de rosella a un pastís!! Quina idea! Ha de ser boníssim....
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  4. M'encanten els pastissos amb carbassa! queden deliciosos!! t'ha quedat súper!!

    ResponElimina