mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 14 de juny del 2015

RECORDATORI DE DEL BLOG AL PLAT PER DIVENDRES 20!

Com sabeu, aquest mes m'han preparat una bona sorpresa i estic molt il.lusionada per veure divendres les receptes que feu!
La Isabel i el Josep, amb la complicitat d'altres blocaires van proposar el meu blog per al repte de DEL BLOG AL PLAT del Juny, així que aquí em teniu, com una nena, esperant veure els vostrres comentaris, els vostres tocs personals...

Us demano que els que no teniu gaire temps o no robeu el moment feu un esforç per a fer qualsevol de les receptes que tinc al blog!, us ho agrairé moltíssim!

MOLTES GRÀCIES A TOTS!!!

Us deixo amb l'enllaç de la proposta:
DEL BLOG AL PLAT/JUNY


9 comentaris:

  1. Jo ja tinc la meva decidida! Ha estat difícil per són unes postres que t'agraden molt i que gràcies al teu repte vaig fer a casa, per primera vegada! Espero estar a l'alçada de les circumstàncies! Un petonet!

    ResponElimina

  2. Mercé; Com una nena petita... igual igual...¡¡

    ResponElimina
  3. Mercè, dia de publicació pel divendres 19 o pel dissabte 20 ??????? Ja diràs.

    ResponElimina
  4. Ostres Mercè intentaré arribar però no ho tinc gaire clar, si s'ha de publicar el 19 sentint-ho molt no arribo i pel 20 ho intentaré
    Em sap molt de greu, he tingut unes històries familiars i no he pensat més :-(
    Un petó

    ResponElimina

  5. Mercè, et passo avui la recepta perquè no podria fins dilluns, com que la tinc preparada, millor que la tinguis tu :
    http://femunmos.blogspot.com.es/2015/06/trena-de-gambes-i-xampinyons.html
    Molts petons

    ResponElimina
  6. Mercè, davant el dubte i donat que demà dissabte no se jo.. el deixo la recepta ja publicada avui. Crema de Llimona de la Carme Ruscalleda.
    Bon cap de setmana. Petons,
    http://lacocinadelosinventos.blogspot.com.es/2015/06/crema-de-limon-de-carme-ruscalleda.html

    ResponElimina
  7. DISCULPEU!, em vaig equivocar i el 20 és demà però no hi ha cap problema!, ara us visito a qui heu fet ja alguna recepta i demà faré una entrada amb totes les rebudes!, no hi ha problema!, moltes gracies!

    ResponElimina
  8. Aquí ens tens Mercè, avui no podíem fallar!!! Felicitats per aquest repte tan xulo!
    https://elsfogonsdelabordeta.wordpress.com/2015/06/20/bunyols-de-carbasso/

    Molts petons guapa

    ResponElimina