mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 17 de maig del 2015

PASTÍS DE FORMATGE (MATÓ I REGUSTET DE COCO!)

El pastís de formatge és d'aquells pastissos que crec, més versions tenen... amb farina, sense, el tipus de formatge: mascarpone, crema, cabra, quark, mató...amb llimona, amb base de galeta o no, amb cobertura o no...

Després de probar moltes receptes, normalment el faig amb mató i iogurts naturals, però en aquesta ocasió volia donar-li un regustet ben fi a coco, així que vaig utilitzar 2 iogurts de coco, i us haig de dir que va quedar boníssim!. A veure què us en sembla!



INGREDIENTS:
2 iogurts de coco
125 gr de sucre
100 gr de farina
3 ous
250 de nata
125 gr de mató
* opcional: servir amb melmelada de gerds o maduixa com a cobertura o al costat del plat.

SOM-HI:
Barregem el sucre i els ous fins que aconseguim una massa ben escumosa.
Afegim els iogurts,i la nata fins que estigui ben integrat.
Ara és l'hora d'anar afegint el mató.
Finalment hi posem la farina poc a poc.
Enfornem a 180º uns 40 minuts.

*Amb aquesta massa farem un pastís d'uns 2 dits de gruix.. Jo normalment en faig el doble.
BON PROFIT!

11 comentaris:

  1. Quina meravella!
    Els pastissos de formatge sempre m'agraden i aquesta versió amb puntet de coco ha de quedar molt però que molt bona.
    Petons
    Palmira

    ResponElimina
  2. M'encanta aquest pastís, no se com et surt així de gros a mi no hi ha manera.
    M'ha encantat aquest post. Felicitats pel teu bloc. Els colors de la primavera vesteixen els paisatges i el clima ens incentiva més a sortir i gaudir del cinema, els esports i festivals que fan avantsala al tan esperat estiu. Aqui us deixo unes quantes idees per posar-les en practica, i una aigua detox per llepar-se els dits, desitjo que gaudiu d'aquest post tan colorit i refrescant, t'espero a elracodeldetall.blogspot.com

    ResponElimina
  3. Un bon pastís que m'encanta, felicitats per que te una pinta!!
    Petons.

    ResponElimina
  4. A casa també som fans dels pastissos de formatge!!! fa bona pinta!!!

    ResponElimina
  5. A casa també som fans dels pastissos de formatge!!! fa bona pinta!!!

    ResponElimina
  6. Mercè, m'agrada molt l'idea, de fer un pastís de formatge amb el toc del coco.
    De farina quan es, ja que has posat 125 sucre, 100 sucre.
    M'imagino que deu ser un d'aquest o 125 o 120.
    Ja m'ho diràs, tindria que parlar amb tu,.
    Petons

    ResponElimina
  7. segur que si, el coco li dona als plats un punt de festa oi? fa molt bona pinta la veritat que si! amb el que m'agraden a mi els pastissos de formatge! petons

    ResponElimina
  8. Que què ens sembla?? Doncs un pastís de formatge "tremendu"!! I el toc de coco m'encanat, m'ho anoto per provar-ho perquè m'hi agrada molt!! ptons!!

    ResponElimina
  9. És un dels meus pastissos preferits, i la veritat és que trobo que el punt del coco li escau molt! Qui pogués agafar un tall! Una abraçada!

    ResponElimina