mousse de coco

mousse de coco

divendres, 1 de maig del 2015

DEL BLOG AL PLAT / MAIG

Avui, dia del treballador, us faré "treballar" d'una forma gratificant!, jajaja. Haureu d'entrar, remenar, tafanejar, escollir, cuinar i penjar un plat d'un blog molt interessant.

El blog que avui us proposo és molt variat, presenta cuina casolana, cuina amb glamour, carn, peix, postres, entrants... d'una manera molt refrescant i entenedora.
La Gemma, si em permet..., em sembla una persona propera, oberta, clara...com el seu blog.

Avui us presento: CUINANT A CANET

Espero que. com cada mes, gaudiu i participeu d'aquest divertiment, fent una de les seves receptes tal i com la fa la Gemma o fent alguns canvis, que també son interessants!

Jo ja he començat a remenar...

Us espero el dia 20 amb les vostres-seves receptes!!!, MOLTES GRACIES!!!

9 comentaris:


  1. Mercé; T'he deixat una cosa en el meu blog -a part de la recepta, pastís de trufa- espero i desitjo que t'agradi.
    Fins aviat¡¡ :O)

    ResponElimina
  2. Molt be aquest mes tenim que passejar per Canet, molt maca població , que divert..... i el proper mes!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Quina bona idea.T'animo a fer una ullada al meu post d'aquesta setmana i veuras algunes idees realment interessants, que crec et poden inspirar i faràs. Desitjo que passis una bona estona. Elracodeldetall.blogspot.com

    ResponElimina
  4. Josep i Isabel...SOU FANTASTICS!, acabo de veure als vostres blogs la proposta que voleu fer al mes de juny.
    Em fa molta il.lusió que volgueu proposar el meu blog per a DEL BLOG AL PLAT!, jajaja. Serà fantàstic que entreu, remeneu i trieu una recepta del meu blog!, MOLTES GRÀCIES!!!,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja farem els tres l'entrada corresponent el dia 1 de juny no?, jajajaja.

      Elimina

  5. Mercé; Com pots llegir en el meu blog i en el de la Isabel, destapar el teu blog serà per "votació popular", doncs tothom l'hi ha semblat bona proposta. Podrem destapar les teves cassoles¡¡
    Salutacions des de Badalona¡¡ :O)

    ResponElimina
  6. Cada vegada més difícil és l'elecció, Mercè! Però t'haig de dir que gràcies al teu repte, tinc al blog més receptes salades que dolces! El propòsit que em vaig fer a començaments d'any l'estic complint perfectament! Un petonet!

    ResponElimina