mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 1 de febrer del 2015

DEL BLOG AL PLAT/FEBRER

Si avui és dia 1 avui toca convocar-vos a "remenar i triar recepta" en algún blog.


A la xarxa hi ha molta diversitat de blogs i cadascún destaca per alguna cosa especial: per la presentació dels seus plats, per la senzillesa, pel glamour, per la familiaritat, per la facilitat de les seves explicacions....
El blog que avui us proposo té, per a mi, moltíssima qualitat, des d'una senzillesa i un saber fer que ben segur, els qui el coneixeu, estareu dacord amb mi, és inqüestionable.

EL BLOG D'AQUEST MES DE FEBRER ÉS: PA AMB TOMÀQUET

El blog de la Marylou, segur us oferirà receptes de tota la vida, cassoles, peix, carn, dolços...on trobareu la VOSTRA recepta a fer.

RECORDEU:

*PUBLIQUEU LA VOSTRA RECEPTA EL DIA 20 TAL COM LA FA LA MARIA, O CANVIADA
*POSEU L'ENLLAÇ DE LA VOSTRA RECEPTA A L'ENTRADA QUE FARÉ JO AMB LA MEVA RECEPTA!!! (NO A L'ENTRADA DE LA CONVOCATÒRIA O EL RECORDATORI, SIUSPLAU)

APA!, A TAFANEJAR A PA AMB TOMÀQUET!, MOLTES GRÀCIES!


20 comentaris:

  1. Ainnnnnnsssss, quina ilu!!!! espero que no us decebi el passeig pel meu blog...!
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. decebre?... au vaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!, és un blog ple de boníssimes receptes!!!. Gràcies per compartir-les!

      Elimina
  2. M'animo a participar per primera vegada al Del blog al plat!! Vaig a fer ara mateix un passeig pel blog de la Marylou!!

    ResponElimina
  3. no coneixia aquest repte.....m'agradaria participar però fa més de dos anys que participo al " Desafio en la Cocina" i és precisament el dia 20 quan publiquem el repte......quina pena

    ResponElimina
    Respostes
    1. ostres...quan vaig pensar en aquesta proposta no coneixia la de "desafío en la cocina"...llàstima. No et preocupis Lidia, quan vulguis o puguis participar ja ho faràs!. Gràcies per entrar per aquí!.Una abraçada!

      Elimina
  4. A veure si aquest mes hi arribo!!! Molt bona proposta!!!
    Petons i salut!
    Olga

    ResponElimina
  5. Respostes
    1. Hola Àgata!, visites el blog proposat, en aquest cas PA AMB TOMÀQUET, mires receptes i més receptes o vas directe a les seves etiquetes per si vols anar directe a carn, peix, arrossos, pans, dolços...Tries la recepta que més t'agradi o et faci gràcia, la cuines a casa igual que la original o canviant alguna cosa i la publiques al teu blog el dia 20. Jo també ho faré, i en aquesta entrada meva poseu l'enllaç de la vostra recepta perquè la pugui veure tothom. Ok?. Em farà molta il.lusió que participis!, gràcies per passar per aquí!

      Elimina
  6. Ja vaig estar ahir remenant pel blog i crec que ja tinc la recepta elegida! I costa elegir! Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. que bé Anna!, m'encanta la teva il.lusió per participar!

      Elimina
  7. El blog d'una amiga, una gran cuinera i millor persona.
    Ara mateix trio i remeno.
    Petons a les dues

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si senyora, completament dacord!, gràcies i un petonarro per a tu!!!

      Elimina
  8. Un plaer remenar el blog de la Maria!!! A remenar s'ha dir!!

    ResponElimina

  9. Mercé; Aquí et deixo l'enllaç i la meva proposta per aquest mes. Marylou -Pa amb tomàquet-
    http://menjadebacalla.blogspot.com/2015/02/romanesco-amb-beichamel-repta-del-blog.html

    ResponElimina
  10. Hola, no entenc be bé el que s'ha de fer per ser blog del mes, com funciona exactament?
    Gràcies!

    ResponElimina