mousse de coco

mousse de coco

dimarts, 30 de setembre del 2014

"DEL BLOC AL PLAT" / 20 D'octubre

SI AVUI ÉS DIA 1, AVUI TOCA: "DEL BLOC AL PLAT"!



Com molts ja sabeu, i estic molt contenta de la vostra acollida, avui comencem un "joc", una manera més de passar-nos-ho bé a la cuina.
La proposta que us faig és la d'entrar cada mes en un bloc diferent que us anunciaré cada da 1.

La idea és la de remenar entre el seu receptari per escollir un dels seus plats, fer-lo i presentar-lo el dia 20 d'aquell mes.

Estaria bé comentessiu què us ha cridat més l'atenció del bloc o el perquè aquella recepta. Si el "versioneu"....

* BLOC DE L'OCTUBRE:  LA CUINA DE CASA - GEMMA CLOFENT
                                                 
                                                  http://blogs.cuina.cat/lacuinadecasa/



*DIA 20 PUBLICACIÓ ALS VOSTRES BLOCS D'UNA RECEPTA DE "LA CUINA DE CASA"

*DEIXEU L'ENLLAÇ COM A COMENTARI EN EL MEU BLOC PER TAL QUE TOTHOM HO PUGUI SEGUIR.

*ELS QUI VULGUIN PARTICIPAR I NO TINGUIN BLOC, POSEU-VOS EN CONTACTE AMB MI PER CORREU, FACEBOOK,WHATSAP... I MIREM LA MANERA QUE POGUEU PARTICIPAR!

.................................................................................................................................................................
Personalment podria dir moltes coses del bloc de la Gemma, que em guardo per a la recepta que publicaré jo el dia 20 i que ja us ho dic, tinc problemes per escollir...jajaja.
Només voldria avançar que per a mi és el meu bloc de referència pel que fa a postres. Amb ell he après a fer múltiples pastissos mousse, bunyols de vent, melindros... La forma que té la Gemma d'explicar les coses ho fa tot molt fàcil, senzill i "possible"!. Recordo molta estona plantada davant el seu "slide" bocabadada mirant les fotografíes de les seves receptes... ENTREU I GAUDIU!!

ESPERO DE DEBÒ QUE ENS POSEM TOTS EN "MARXA" A LES NOSTRES CUINES I QUE EL DIA 20 POGUEM GAUDIR D'UNS POSTRES I UNES VERSIONS 100% AUTÈNTIQUES!

MOLTES GRÀCIES!!!, SOM-HI!!!

41 comentaris:

  1. Per a la teva informació i segons l'Institut d'Estudis Catalans, es diu BLOG i no bloc.
    A mi també em va passar fa temps.
    Més info a http://www.lacuinadesempre.cat/2013/04/article-com-ho-diem-en-catalablog-o-bloc.html
    Una abraçada i sort amb la teva iniciativa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dacord, sempre he tingut dubtes... intentaré arreglar-ho quan pugui!, si més no, per a la propera convocatòria. Moltes gràcies!

      Elimina
    2. :)) Albert i
      endavant amb la iniciativa, bona tria el primer bloc!

      Elimina
  2. Respostes
    1. SABIA QUE PODIA COMPTAR AMB TÚ GEMMA!, JA TINC GANES DE VEURE QUÈ FAS!

      Elimina
  3. ueeee!!! Molt bona iniciativa, que tots trobem a faltar convocatòries blogaires com aquesta :)
    A veures si s'anima la gent, i a la propera segur que participo!!!

    ResponElimina
  4. Jo aquest passat cap de setmana ja vaig fer-ne una per provar... aixi que ja he adelantat feina!!

    ResponElimina
  5. Nosaltres també ens apuntem! retallsdecuina.cat

    ResponElimina
  6. Espero no faltar a la convocatória....m'agrada molt la idea i el blog de la Gemma es de visita obligada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOMEEEEEEEEEEEEEEEEEE!, TÚ no pots faltar Gemma!, segur faras bona tria!

      Elimina
  7. Magnifica iniciativa, i no podia ser d'una altra manera... la cuina de casa és el blog que va motivar-nos a molts a anar-hi després.... el més dificil serà triar entre les moltes receptes de la Gemma que han passat pels fogons de casa.... aixi és que fins el 15!.. perdó, fins el 20!!... (era la costum)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé veure't per aqui Alfons!. A mi em passa el mateix...fa dies que vaig mirant les receptres de la Gemma i m'està costant molt decidir-me només per un... T'espero el 20!!!

      Elimina
  8. Mercè no hi puc faltar, tot i que triar una recepta del bloc “La Cuina de Casa”, el nostre bloc de referència, es molt difícil te el llisto molt alt, però mi esforçaré !!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja, a tots ens passa el mateix!, masses bones receptes!, "no pots només amb una"!. Però triis la que triis, segur en fas una entrada espectacular!

      Elimina
  9. Nosaltres ja tenim la recepta escollida, un clàssic que solem demanar als restaurants. Un postre tradicional però que la Gemma la modernitza de tal manera que ens va maravellar quan el vam veure. Farem la nostre versió. Felicitats per la proposta, el dia 20 hi serem!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltissimes gràcies per la vostra acollida!, realment la Gemma fa del postre més tradicional, una festa ja sigui amb la presentació, amb els ingredients... Ja tinc ganes de veure la vostra versió!

      Elimina
  10. Apuntada estic.... i a remenar el blog de la Gemma vaig.
    Fins el dia 2o!!!!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  11. Ho intentaré. El blog de la Gemma va ser la meva inspiració. ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com jo Belén!, gràcies a ella vaig aprendre a fer la meva primera mousse, els bunyols de vent...Contenta que t'hi engresquis!

      Elimina
  12. M'encanta la iniciativa! Intentaré participar-hi. Endavant!
    Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Marta!, espero trobis una estona per participar-hi!

      Elimina
  13. Ens hi apuntem!! que divertit. Pot estar molt bé, tot i que difícil que ens ho poses!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja, DIFICILÍSSIM!, que n'és de comnplicat decidir-se per una sola recepta oi?. A veure quina trieu!

      Elimina
  14. Ens apuntem!! Ens ha semblat una idea molt divertida i tot un repte :)

    Fins el dia 20!

    Carme i Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Marta i Carme!, em fa molta il.lusió que hi participeu!!!

      Elimina
  15. bé, el 20 ja és aqui..... i aquesta és la meva proposta....
    http://lesreceptesdesthilari.blogspot.com.es/2014/10/pastis-de-mato-i-confitura-de-codony.html
    magnifica inicitiva...!!! felicitats

    ResponElimina
  16. La meva aportacion Mercè
    petons
    http://lesreceptesdelmiquel.blogspot.com.es/2014/10/canelones-de-miel-y-mato.html#comment-form

    ResponElimina
  17. aquesta és la nostra proposta, esperem que t'agradi tant com ens ha agradat a nosaltres ;) http://fruitssaborosos.blogspot.com.es/2014/10/trufes-de-xocolata-i-melmelada-de.html#gpluscomments

    ResponElimina
  18. Gairebé no arribem però aquí teniu la nostra proposta!! Uns gotets de crema de galeta maría boníssisims!!

    http://www.galeteria.cat/2014/10/vasitos-de-galleta/

    Petons!!

    ResponElimina
  19. M'encanta la proposta, aquest mes no he arribat a temps, a veure el proper mes!!! una abraçada!

    ResponElimina
  20. Hola Mercè! Acabo de descobrir aquest repte tant divertit...i llàstima que aquest mes no he arribat a temps...però espero estar-hi a la propera convocatòria! Gràcies i endavant amb la iniciativa!
    Gemma de Food&Cakes by GB

    ResponElimina
  21. Mercé; NO EM RENYIS SI US PLAU. peró no he pogut resistir aquest repta tant impressionant que has fet, i he posat una segona recepta del blog de la Gemma. Pastís de formatge a la vainílla.
    Prometo que no ho faré mes, fora de temps.
    Salutacions Mercé¡¡ :O)
    http://menjadebacalla.blogspot.com/2014/10/es-la-meva-segona-aportacio-del-repta.html

    ResponElimina
  22. Doncs jo m'acabe d'assabentar d'aquest joc també!!! aviam si puc ser-hi per al proper!! molt xula la idea! Marta

    ResponElimina