mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 4 de maig del 2014

ALBERGÍNIES GRATINADES

Com m'agraden les albergínies... farcides, arrebossades, al forn...
Us presento una formula ràpida i divertida de fer-les. De fet, se'm va fer tard per a preparar el sopar i vaig improvitzar una mica. A veure si us agraden.

INGREDIENTS:
2 albergínies
salsa de tomàquet
formatge ratllat
puntes d'espàrrec verd

SOM-HI:
Tallem a rodelles les albergínies i les passem lleugerament per la paella.Reservem.
Saltegem també els espàrrecs i reservem.
En una safata de forn posem les rodelles d'albergínia i al damunt una capa fina de tomàquet.
Hi afegim una mica de formatge ratllat i una punteta d'espàrrec al damunt de cadascuna.
Un polsim de sal i a gratinar fins que es fongui el formatge.




6 comentaris:

  1. una bona manera de menjar albergínies, sí! Petons

    ResponElimina
  2. Ja en som dues!!! m´encanten i cuinada de totes les maneres!...amb mi no hi tindries problemes si volguessis convidar-me.

    ResponElimina
  3. Ostras Mercè...això si que es cuina ràpida!!!
    Molt bona idea!!
    Petonets.

    ResponElimina
  4. No soc massa d’albergínies, però preparades així ja es un altre cosa, semblem molt bones.
    Petons

    ResponElimina
  5. A mi si que m'agraden, m'agraden molt! i aquesta manera de fer-les em sembla molt original i bona!!!!
    Petonets

    ResponElimina