mousse de coco

mousse de coco

divendres, 7 de febrer del 2014

CUINA UN PLAT VERMELL!!!, 4 ANYS DESTAPANT CASSOLES

Hola a tothom!
El proper dia 22 el Bloc farà ja 4 anys... Quan una cosa t'agrada, la fas amb satisfacció i amb il.lusió, el temps passa volant,,,oi?

Com ja sabeu, de tant en tant m'agrada fer entrades participatives, on tothom digui la seva, o algún petit joc. Doncs si.... tornem-hi!. Ja que arriba l'aniversari del bloc, se m'ha acudit que podriem omplir els blocs de color VERMELL!. M'explico: es tracta que feu un plat on TOT sigui vermell, o com a mínim a la vista (aperitiu, pinxo, gotet, entrant, primer, segon, postre, dolç...), Ho publiqueu al vostre bloc i jo n'agafaré una fotografía. Per tant, m'haurieu de deixar un comentari en aquesta entrada dient que ho heu fet. Intentaré publicar totes les fotos. També ho he fet extensiu al FB. A cadascú li adjudicaré un Nº i el dia 22 en farem a casa el "sorteig"!.


ANEU DEIXANT JA LES VOSTRES RECEPTES!, NO HO DEIXEU TOT PEL 21!!!!



Ara no us espereu un premi grandiós eh?...jaja, seran uns detalls culinaris com motlles per a fer piruletes de xocolata, uns motlles de galeta de 3 mides, alguna coseta més.....  i una coseta dolça!.

La intenció és clarament passar uns dies divertits veient l'enginy de tots plegats i fer una recepta 100% D.I.C. : Divertida, Imaginativa i Creativa!!!...i...VERMELLA!

Apa, us repto a cuinar en vermell!, m'agradaria moltíssim que hi participessiu!!!

Van arribant unes receptes VERMELLETES i precioses!, us deixo amb unes floretes...Dissabte,totes les fotos!




Aquest és el petit obsequi per a qui guanyi al sorteig del dia 22. Es senzill però dóna per molt!
















                AQUÍ US DEIXO L'ENLLAÇ AMB TOTES LES RECEPTES REBUDES!!!
http://destapantcassoles.blogspot.com.es/2014/02/recull-receptes-vermelles-gracies-tots.html



86 comentaris:

  1. enhorabona per l'aniversari del bloc. Pensaré en fer alguna coseta doncs ;)

    ResponElimina
  2. Per mooooolts anys. Això de fer anys sempre fa il·lusió. ;)

    ResponElimina
  3. Felicitats per l'aniversari !! A veure si puc fer alguna coseta.
    petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síiiiiii !!!!!, pensa alguna coseta que tú en saps un munt!, segur trobes una bona idea!

      Elimina
  4. D'entrada el que faig ja mateix és portar-ho al facebook de Gastroblocaires!! i em poso a pensar vermellament! :)

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats!! És una sort tenir-te entre els bloguers!!

    ResponElimina
  6. Quina bona idea!!!
    Felicitats per aquests 4 anys.
    Ja em poso a pensar..
    tomàquets, maduixes, poma vermella, pebrots......
    Alguna cosa surtirà

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així m'agrada, moltes gràcies guapa!, a veure què ens fas!

      Elimina
  7. moltes felicitats per aquets 4 anys¡¡
    Intentare hacer algo si me da tiempo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiiiiiiiiiiiiiii, por favooooooooooooor!!!!!. Moltes gràcies Miquel!

      Elimina
  8. Hayyy Mecè, hoy no puedo leerte!!
    El traductor no funciona y no comprendo.... Algo de aniversario creo entender. Bueno...ya volveré.
    Un besazo.

    ResponElimina
  9. Mercè, Felicitats per l’aniversari i que en siguin molts més i poder-te seguir.
    Ara toca pensar abeura que es pot fer amb vermell !!
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Sión!, estic esperant en candeletes la teva recepta!

      Elimina
  10. Felicitaaaaats per aquest blog taaan genial!!
    Segueix així!
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Nuria!, el temps passa ràpid!. Anima't a participar!, gràcies!

      Elimina
  11. Muchisimas felicidades Mercé!!!!...A ver si me da tiempo de preparar alguna cosa.
    Besets.

    ResponElimina
  12. Per molts anys més de blog! No puc faltar a la teva petició, tu has estat la instigadora del meu blog, la que sempre has estat aquí donant-me suport...així que faré una cosa ben vermella i ben bonica com l'ocasió s'ho mereix...(o ho procuraré, és clar!). Petonets i a seguir tan genial com sempre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montse!, bonica!, espero que trobis el temps i la inspiració, perquè tú no pots fallar,eh? !!!
      Gràcies!!!

      Elimina
  13. A veure si tinc temps i participo, que la idea m'encanta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Gemma!, m'agradaria moltíssim que participessis!

      Elimina
  14. Hola guapa, una idea amb molt de color. A pensar en vermell. S'ha de publicar abans del 22, el 22?? i pasar te la foto??

    Muas

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Gemma!, m'agradaria moltíssim veure la teva recepta!, si, s'ha de publicar fins el 21 perquè el 22 faria el sorteig i penjaré totes les fotos. Publica-ho al teu bloc però fes-m'ho saber perque no se'm passi i pugui buscar una foto i posar-te nº !

      Elimina
    2. Hola api! publico dia 17. Per cert o és el teu mail???? No l'he trobat et volia enviar foto

      Muas

      Elimina
    3. Que bé!, ja ho espero... sé que molta gent està pensant receptes i tinc unes ganes de veure-les totes!
      La foto ja l'agafaré jo del teu bloc quan la publiquis, ok?, merci guapa!

      Elimina
  15. Hoy si funciona el traductor!!! Biennnnnnnn!!!
    Felicidades por estos fantásticos 4 años blogueros, en los que has compartido tantas cosas ricas con nosotr@s, espero que sean muuuuuuchos más.
    A ver si tengo un hueco y te hago algún plato muy rico. l
    Los regalitos son muy tentadores. Gracias!!
    Un besazo.

    ResponElimina
  16. Per molt anys!!! bona manera de celebrar-ho i fer-nos partícips d'aquest 4 anys! a veure si fem algun plat vermell!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiiiiiiiiii !!!!, VINGA TERESA, ANIMA'T A PARTICIPAR!, moltes gràcies!

      Elimina
  17. Mercé la meva aportació espero que te agradi
    Bon cap de setmana
    petons
    http://lesreceptesdelmiquel.blogspot.com.es/2014/02/mousse-de-chocolate-rojo.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. EL PRIMER!!!!, preciósa copa miquel!, moltes gràcies!

      Elimina
  18. Mercè, acabo de publicar la meva recepta, feliç dia.
    Petons i bon cap de setmana
    Isabel

    ResponElimina
  19. Moltes gràcies guapíssima!. quina il.lusió m'ha fet veure tan VERMELL dedicat a mi!!!, jajaja, una abraçada!

    ResponElimina
  20. Gemma- Cuinant a Canet: ja he trobat la teva recepta!, un risotto preciós!, moltes gràcies guapa!, sabia que podia comptar amb tú!

    ResponElimina
  21. Mercè aquí tens la meva crema de remolatxa i tomàquet.
    http://crijoarmael.blogspot.com.es/2014/02/crema-de-remolatxa-i-tomaquet.html

    Per molts anys pel blog i felicitats per la iniciativa!! Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. La teva recepta no podia faltar!, moltíssimes gràcies per participar-hi, has fet una cremeta preciosa!

      Elimina
  22. Cuinaré vermell per a tu. Ja tinc la recepta, ara només em cal fer-la.
    Hi ha data límit???

    Ah! i felicitats pel bloganiversari ;-D


    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja he vist que si... m'hauré de posar les piles ja que el 22 és a la cantonada!

      Elimina
    2. M Gloria!, em faria molta il.lusió!, ja em tens aquí pendent de la teva recepta... un petonet!

      Elimina
    3. Em faria molta il.lusió, així que aquí estic pendent de la teva recepta!, una abraçada!

      Elimina
  23. Moltes felicitats Mercè!!
    M'agradarà molt participiar-hi, tenía un risotto amb remolatxa per publicar aquesta setmana, però la Gemma ha sigut més ràpida que jo, ja miraré de publicar una recepta durant la setmana.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaja!, ostres quina casualitat!, jaja, però segur segur que se t'acut alguna altra cosa vermella!, i em farà molta il.lusió que hi participis.

      Elimina
  24. Holaaaaaa....acabo de publiar una recepta moooolt vermella que espero que t'agradi molt!!!!
    Gràcies per deixar-me gaudir de la teva amistat, guapa!
    Feliç aniversari!!!
    http://caprofiti.blogspot.com.es/2014/02/mousse-de-maduixes.html
    Petonets.

    ResponElimina
  25. Hola, pot ser una recepta ja publicada?? No em dóna temps de fer-ne una de nova.

    ResponElimina
  26. Aqui tens la recepta: www.bufetdepostres.blogspot.com.es/2012/04/pastis-mousse-de-formatge.html

    ResponElimina
  27. Moltíssimes gràcies Cristina!, em fa molta il.lusió que hagis participat, de debò!. UNA ABRAÇADA!

    ResponElimina
  28. Hola Mercè! Més receptes vermelles: http://blogs.cuina.cat/lacuinadecasa/2014/02/18/maduixes-amb-mascarpone-i-escuma-d%E2%80%99hibisc/
    Espero que t'agradi :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes però moltes gràcies Gemma!, el bloc és una mica "culpa teva", ja ho saps, tú em vas inspirar els meus primers pastissos, mousses, bunyols de vent... i la Gloria i el Josep em van donar l'empenta definitiva!. Moltes gràcies per participar!, m'has fet una copa preciosa!. Una abraçada!

      Elimina
  29. Hola Mercè guapa tu

    Per molts i molts anys volem seguir gaudin de les teves receptes, consells i simpatia pura

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  30. Hola Mercè guapa tu

    Hola Mercè guapa tu

    Aqui la meva aportació a la festa, o es cap pastís, però si es una recepta practica, sana i que va molt bé de tenir sempre en el rebost

    mil petonets vermells, Susanna

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una aportació boníssima!, vermella, pràctica, gustosa i bona!, moltíssimes gràcies per participar del joc!, m'ha fet molta il.lusió!

      Elimina
  31. Un red velvet cake per als teus 4 anys!!!
    http://nototsonpostres.blogspot.com.es/2014/02/red-velvet-cake-72.html

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstica i vermellissima aportació al joc!, em sembla fantàstic que hagis fet coincidir un aniversari i els meus 4 anys de bloc amb un pastís tan xulo i bonic!, moltes gràcies Glòria!

      Elimina
  32. Acabo d'aterrar per aqui clicant a l'enllaç del blog No tot son postres... i primer de tot Moltes Felicitats per aquests 4 anys!!!! He fet una ullada i m'ha agradat molt el blog. Amb el teu permís vindré a gaudir-ne.
    Fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Pilar!, benvinguda a "casa". estaré encantada que passis per aquí empre que vuguis!

      Elimina
  33. Mercè felicitats per aquests quatre anys, i que en siguin molts més. Aquesta es la meva aportació vermella.
    http://femunmos.blogspot.com.es/2014/02/pastis-de-pernil-la-boina.html
    Molts petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sión!, moltíssimes gràcies per estar sempre per aquí!, sabia que podia comptar amb tú. Una recepta original, divertida i vermella!. Una abraçada!

      Elimina
  34. Per molts anys, Gemma! quatre anys ja són anys destapant cassoles!!! no tinc temps de fer res especial, però entre les receptes que tinc publicades, aquesta és ben vermella!!! http://comacasa-res.blogspot.com.es/search/label/CONSERVES

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina gràcia Teresa!, em fa molta il.lusió que hagis participat!, em semblen unes receptes vermellíssimes!, de fet n'hi ha una colla a l'enllaç!, n'agafo les del chutney i la confitura de pebrots. Una abraçada i moltíssimes gràcies!

      Elimina
  35. Hola Mercè,

    Per molts anys puguis disfrutar del blog!!!! Aquí et passem el link de la recepta vermella que hem preparat: http://famdecuina.blogspot.com.es/2014/02/canelo-de-pebrot-amb-beixamel-de.HTML Esperem que t'agradi.

    Una abraçada,

    Eli i Joan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahir la vaig veure!, he deixat comentari al vostre bloc!, m'ha fet moltíssima il.lusió!, i el plat és preciós i ha d'estar gustosíssim!
      Gràcies per estar per aquí!, una abraçada macos!

      Elimina
  36. Bon dia Mercè, et deixo el enllaç de la meva recepta, espero que t'agradi:

    http://cocinabetulo.blogspot.com.es/2014/02/crema-de-remolacha.html

    Per molts anys!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Anna!, és tot un detall haver pensat en mi!. Aquesta recepta és vistosa i ha de ser molt gustosa!.Reb una abraçada sincera guapa!, merci per participar!

      Elimina
  37. Mercè, t'he fet treballar més del compte, eh? per descomptat que em sembla bé la que has triat! gràcies i de nou per molts anys!!petó

    ResponElimina
  38. Felicitats, guapa!! Aquí tens la meva proposta vermella, que esperò que t'agradi!! http://tapatdetapes.blogspot.com.es/2014/02/gambes-al-pesto.html

    ResponElimina
  39. Ets un solet!, moltes gràcies per particiopar i fer una recepta ben vermella!, em fa molta il.lusió que em dediqueu aquest "joc".
    Una abraçada!

    ResponElimina
  40. Per molts anys destapant cassoles!. Et deixo l'enllaç d'una recepta del Cafè de Nit que em sembla que pot encaixar en aquest joc:

    http://elcafedenit.blogspot.com.es/2008/08/gaspatxo-de-sndria.html

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gloria!, em va perfecte!, moltíssimes gràcies guapa!, no hi pot haver aniversari del bloc sense la seva "instigadora"!
      Com sempre, vas tenir una idea fantàstica per a mi: fer el meu propi bloc!, per tant 365x4 petonarros!!!

      Elimina
  41. Hola guapa!!! moltes felicitats pel teu aniversari bloguero i aquí et deixo la meva participación, en vermell!!!
    http://paambtomaquet-marylou.blogspot.com.es/2014/02/chutney-de-gerds-i-maduixots.html
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Marylou!, com podies no fer-me una recepta vermella?, sabia que estaries per aquí!, i amb una recepta espectacular!, gràcies de nou guapa!

      Elimina
  42. Mercè emsembla que no hi serem a temps... Pero per mooooolts anys!!!! M encanta el vermell!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa, em fa il.lusió que hagis passat per aquí igualment i tenir aquest detall!. A reveure!!!

      Elimina
  43. Hola maca! Aquí tens la meva proposta:
    http://abellbulto.blogspot.com.es/2014/02/dip-de-pebrot-vermell-amb-xips-de.html
    M'encanta el nou look del teu blog! Per molts anys!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara si!, ja et tinc!, faltaves tú!!, jaja, moltíssimes gràcies per passar-te per aquí abans i després de tenir el teu bloc. Em sembla una recepta guapa guapa!!!, una abraçada guapa!

      Elimina
  44. Moltes fellicitats!!! ja saps que ets el meu referent culinàri!! Malegro molt del teu 4rt aniversari, no parís mai!

    http://www.dolcissims.blogspot.com.es/2011/12/mousse-de-iogurt-i-formatge-amb.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sabia que podia comptar amb tú!, moltíssimes gràcies guapa, és una recepta que et copiaré abiat!, suau i molt atractiva a la vista!

      Elimina