mousse de coco

mousse de coco

dissabte, 18 de maig del 2013

PÚDDING DE PA I POMES

Feia temps que volia fer un púdding i a ser possible amb pa com a base. Aprofitant aquell pa que s'ha quedat massa sec per fer-ne entrepans...
Vaig agafar mitja baguette, ous, poma,llet, sucre... i en un plis-plas vam poder fer un berenar boníssim!, està bo tebi i fred i la propera vegada li afegiré xocolata desfeta al moment de servir...ummmm...a veure si us he donat una idea per a fer més dolços aquests 3 dies!

INGREDIENTS:
1/2 baguette a daus
200 de sucre
250 de llet
4 ous
1 poma
3 culleradetes de postre de canyella

SOM-HI:
Escalfem la llet i el sucre (reservant-ne 2 cullerades), afegim el pa, remenem i afegim la poma i la canyella.
Tornem a remenar i deixem refredar. Quan és fred afegim els ous batuts.
Posem la barreja al motlle que haurem untat amb mantega i el sucre reservat al fons.
Enfornem a 180º durant uns 35/40 minuts.



 
 

7 comentaris:

  1. Sembla molt bo, Mercè! I això passa gairebé sense mastegar! M'apunto aquest puding, és una recepta d'aprofitament ben bona! Petons

    ResponElimina
  2. Ai els puddings, mira que n'arriben a ser de bons, eh? Em sembla una recepta fantàstica!
    Petonets guapa
    Sandra

    ResponElimina
  3. Adoro els puddings, són dolços, saborosos i molt sucosos!! Un dels meus postres preferits!! :)

    ResponElimina
  4. Mira que en donen de joc, els pudings...jo en faig a sovint...m'apunto aquesta recepta.
    Petonets.

    ResponElimina
  5. Això d'aprofitar el pa m'agrada, i veient com t'ha quedat aquest púding, encara més!

    ResponElimina
  6. Muy bueno Mercé,me encantan los pudngs quedan tan melositos...ummmm.
    Besets.

    ResponElimina
  7. Jo també faig de tant en tant.
    Es un postre fàcil, econònomic i sobre tot, molt bó.
    Petons

    ResponElimina