mousse de coco

mousse de coco

dijous, 4 de novembre del 2010

HUMMUS



















Feia temps que volia fer hummus i em vaig decidir quan vaig veure'n la recepta al blog-La cuina de la Marta-.La Marta és una noia que he pogut coneixer a través d'algunes de les classes de Caprabo i de Bonpreu amb moltes ganes de fer i provar receptes, només cal veure al seu blog les fotografíes on normalment sempre hi surt ella "tastant" i gaudint del que ens presenta!. L'hummus és una pasta de cigrons condimentada que va molt bé per a fer un aperitiu o un àpat informal. És senzill de preparar i normalment agrada a tothom.


INGREDIENTS:

500 gr de cigrons

1 gra d'all

suc de mitja llimona

oli d'oliva

1 culleradeta d'oli de sèsam

pebre dolç vermell

sal


SOM-HI:


En un pot posem els cigrons i aboquem oli d'oliva fins a dos dits de cobrir-lo.

Afegim la resta d'ingredients i triturem.

Servim amb una mica de sèsam, un rajolí d'oli i empolvem una mica amb pebre vermell.

24 comentaris:

  1. És una proposta ideal per un àpat informal, per anar picant i sucant fins acabar amb tot el plat!

    ResponElimina
  2. A casa també en fem de tant en tant d'hummus, ens agrada a tots MOLT! M'apunto la teva recepta per provar-la la propera vegada!

    ResponElimina
  3. No n'he provat mai però amb lo senzill que és no estar malament guardar-ho a la carpeta de pendents.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. M'encanta l'hummus, els que tenen Termomix a sobre el poden deixar tan fí com el tahiné. Jo no en tinc però tot i això m'encanta fer-lo :)

    ResponElimina
  5. Jo la vaig fer una vegada i no em va sortir be...provaré de fer-la un cop mes...

    Una abraçada,

    ResponElimina
  6. A que esta bo????
    si es que es una passada...i per un sopar rapid es ideal

    una abraçada

    ResponElimina
  7. Te molt bona pinta així amb torradetes esta boníssim.
    petonsM

    ResponElimina
  8. Siiii, i picas, picas i picas..... t'ha quedat genial.

    Muas!

    ResponElimina
  9. Jo també he pensat més d'una vegada que m'agradaria fer hummus.

    No sabia que es fes així, amb uns passos senzills, així que em sembla perfecte!

    gràcies per la recepta

    ResponElimina
  10. Empezar y no parar,es buenísimoooooo nena..
    Besos

    ResponElimina
  11. No l'he provat mai però em venen moltes ganes de provar-lo! Si els cigrons em xiflen.... m'imagino que no pararia d'anar agafant pessics...
    petonss

    ResponElimina
  12. Nunca lo he probado...a ver cuando me decido,los ingredientes que lleva me gustan.
    Besets.

    ResponElimina
  13. Molt bo!!!! ho he tastat, però no l'he fet mai a casa. Prenc nota de la recepta.
    Petonets

    ResponElimina
  14. Mercè!
    T'ha quedat perfecte! I aquest sèsam per acompanyar queda molt bonic! M'alegro que hagis provat la meva recepta i t'hagi sortit! Ens veiem aviat (en una classe de cuina o una cursa!). A veure si t'animes amb el pollastre al curri. Ja has trobat la llet de coco?
    Ptns!

    ResponElimina
  15. NO LO HE HEHCO NUNCA, VIENDO LO FACIL QUE ES ME LO ANOTO. BESO DE ORQUIDEA59

    ResponElimina
  16. Mercè,
    Ràpid, senzill i deliciós. Això és molt important a la cuina i més quant tens un petit exercit que alimentar cada dia.
    Petonets

    ResponElimina
  17. Jo he provat l'humus i no m'ha agradat però ara que veig els ingredients no ho entenc, m'agraden tots!! Hauré de fer-ho jo, com el menjar de casa no hi ha res, oi?

    ResponElimina
  18. Gemma,l'Albert es va endur un plat en una trobada informal i va volar,pica-pica-pica...
    Angels, l'haviem tastat als restaurants àrabs i ja ens havia agradat molt!
    Guspires, atreveix-te, veuràs com n'està de bo!
    Starbase,amb o sense termomix(jo no en tinc)és molt i molt bo!
    Sonia, no pot quedar-te malament a la propera!
    Neus, tú ho has dit!
    Núria, amb torradetes, snacks...
    Gemma,així mateix!
    Laura, jo ho vaig veure tan clar al blog de la marta que ho havia de fer!
    Silvia, tú ya lo sabes...
    Acabatdefer, has de provar-ho!ja em diràs!
    Mesilda, en un moment el tens!ja diràs.
    Marylou, és tant ràpid que val la pena fer-lo !
    Marta, encara no he buscat la llet...Ja veus, la teva recepta és bona de debò!, fins aviat!
    Orquidea, t'agradarà!
    Josep, ara t'escolto! ja tens raó ja!
    Cristina, jaja, és curiós..., potser a la segona!

    ResponElimina
  19. Ens encanta l'hummus!! També tenim la recepta penjada al bloc, és molt bon aperitiu... ara m'has fet venir ganes de fer-ne! ;)
    Petonets!
    Sandra

    ResponElimina
  20. Ens encanta també... poso el mateix que tu, però també una cullerada petita de comí, una
    de sèsam torrat i julivert trinxat. I ho poso en un robot perquè quedi ben fi.

    ResponElimina
  21. Jo tampoc he fet mai l’humus, mi haure de posar.
    Petons

    ResponElimina
  22. Sandra, un cop el fas ja passa a ser un plat de la casa,oi?
    Ricard, m'apunto això del julivert, el comí no que no m'agrada...
    Sión, ja veuràs com us agrada!

    ResponElimina
  23. mai l'he probat pero tinc ganes de fer-lo perquè ja fa dies que veig la recepta per alguns blogs, m'apunto la teva! gràcies!

    ResponElimina
  24. Aquesta recepta si que va cap a la llista d'espera que tinc per fer.
    Ara que estic fent coses noves i senzilles a la cuina, em va de perles.
    Fins aviat

    ResponElimina