mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 12 de setembre del 2010

PASTÍS MOUSSE DE CREMA DE XOCOLATA (NUTELLA,NOCILLA,MARCA BLANCA...)







Aquest pastís tenia moltes ganes de provar-lo perquè a casa n'hi ha dues (Bet i Ona)que la xocolata en general no els hi va gaire com no sigui amb força llet. A l'altra (Laia) en canvi, la xocolata com més negra i més quantitat millor!... Com que la crema de xocolata sí que els hi agrada tenia clar que el fariem, i VA SER UN ENCERT!,els va agradar a totes i a tots!, un cop més les idees i les receptes de la Gemma, que sempre triomfen!. Us poso les quantitats del pastís gran, jo en vaig fer la meitat per a fer-lo més petit, vaig canviar la base de pa de pessic per la base de galeta i només vaig posar cacau per sobre la mousse, per fer-lo lleuger de xocolata.



INGREDIENTS:

400 de nata líquida per muntar

100 de batut de xocolata (cacaolat...)

2 clares d'ou

4 fulls de gelatina

2oo gr de crema de xocolata (jo vaig utilitzar la d'Eroski que predomina el gust de l'avellana)

*base de galeta: 100 gr de galetes maria + 50 gr de mantega + una culleradeta de sucre.

*decoració: cacau pur, boletes d'avellana amb xocolata (Lidl), i virutes de xocolata blanca.


SOM-HI:

Fem la base triturant les galetes (a casa les posem en una bossa i piquem amb un corró, ens ho passem xupi!), i barrejant-les amb la mantega fosa i la culleradeta de sucre. Folrem la base del motlle amb aquesta massa i enfornem una 10 minuts a 180 º. Deixem refredar.

Escalfem el batut de xocolata al microones i hi dissolem la gelatina que haurem posat abans en aigua freda. Escalfem la crema de xocolata al bany maria perquè s'estovi i barregem amb la gelatina. Deixem refredar.

Semimuntem la nata i la barregem amb la preparació anterior procurant no es baixi.

Muntem les clares i també les afegim.

Aboquem amb compte sobre la base de galeta i deixem quallar a la nevera.

Quan l'anem a servir agafem el cacau pur i a través d'un colador finet anem empolvorant tota la superfície. Posem les boletes d'avellana i les virutes de xoco. JA EL TENIM!















15 comentaris:

  1. Què guapa!!!! la teva nena fa invisible el pastís!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. mmmh, una pinta deliciosa aquest mousse en pastís, no m'extranya que els hi agradés a totes les nenes i no només a elles.. ejje

    jo de petita també detestava la xocolata negra i ara és la meva preferida :)

    salutacions i bon inici de setmana

    ResponElimina
  3. Però que reguapíssima està BET¡¡¡¡¡¡¡¡

    Fàcil i bó, a mi tot el que du xocolata em pirra......
    S'ha de notar que sóc filla de xocolater.

    ResponElimina
  4. Maria, sí, realment el meu pastisset és el d'ulleres!...

    Laura, jo de petita la xocolata ni fú ni fa, en canvi, com més gran em faig més m'agrada, i sempre negra!.

    Isabel, m'has d'explicar això del pare xocolater eh?, doncs ja veuràs si el fas, fàcil i suaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau!

    ResponElimina
  5. Que be que ho pasariem la Laia i jo menjan aquest pastís....xocolata.I que bonic que es el nom, xo-co-la-ta.
    Hem guardo la recepte per fer la meitat...
    Una nena molt bonica
    Un petonet per les quatre

    ResponElimina
  6. Quina bona pinta!! Aquests pastissos de mousse sempre m'han agradat. Tan suaus i flonjos...quina alegria que donen a la familia :)))

    ResponElimina
  7. Mmm.... mousse de xocolata ben flonja, esponjosa, fresqueta, lleugera i amb gust de xocolata.... Boníssim i per triomgfar segur! (només cal veure la cara de la foto je je je... és la Bet o l'Ona?)

    ResponElimina
  8. Però Mercè, mousse de Nocilla, ummmmm.......com sona això, diví, una altra que em guardo perquè a casa triomfa segur. Gràcies.
    Petonets

    ResponElimina
  9. Que delicia se ve si la mirada de la pequeña lo dice todo
    RIQUÍSIMO
    besos

    ResponElimina
  10. Mercè,
    Per la cara de la Bet ja està clar l'èxit del pastís.
    Te molt bona pinta, flonjo i xocolatós.
    Una abraçada

    ResponElimina
  11. Perquè a mi no em vas fer la foto com a la Bet, que si no... Segur que jo feia la mateixa cara!. Era BONÍSSIM!.

    ResponElimina
  12. Neus, gràcies per un comentari tant agradable!,la Laia mai diria que no a qualsevol cosa que portés xocolata, veig que tú tampoc...Jo també vaig fer-ne la meitat i en surt un pastisset ben maco, per a 8 sense passar-se.

    Starbase, a mi són els que més m'agraden i amb diferència. El millor és que agraden a tothom, no són empalagosos i entren sols.Tenen una presència molt acceptada!

    Gemma, tú l'has definit perfectament. La BET és la de la foto...és el "bitxo" de la casa.Amb la cara paga...oi?Merci!

    Carmen, de debò que queda molt suau i esponjós!

    Angelica, ideal para todos pero muy indicado para los que les gusta el chocolate suave. Gracias,

    Josep, sí noi, la vam encertar amb la Bet i l'Ona que no els agrda massa la xocolata.Aquest sí que els va agradar!Petonets!

    Gloria, gràcies per deixar testimoni!, recordo que me'l vas deixar molt bé! (la decoració amb el cacau hi vas col.laborar!...es nota...jeje) Un petó!

    ResponElimina
  13. La meva mare era addicte a la xocolata fins al punt de tenir taquicàrdies, va haver de fer una teràpida de desintoxicació. Sempre que veig un pastís amb xocolata penso amb ella. La teva filla està fantàstica!!

    ResponElimina
  14. Hola Mercè! Quan de temps!! Però ja he fet una repassada a totes les receptes que has penjat i a la llarga llista de les que penses penjar...

    jaja!! que bona la cara de la Laia!! que mona!!

    Enhorabona!

    ResponElimina
  15. ostres que bo! Jo en faig una de molt semblant a veure si la penjo en breu!

    ResponElimina