mousse de coco

mousse de coco

divendres, 10 de setembre del 2010

COCA DE CREMA DE XOCOLATA I AMETLLES




Aquesta coca és una variant més de les canyes de xocolata o mini-pastissets de xocolata (tot depèn de la forma que li donem). En aquest cas la forma és de coca quadrada i coberta d'ametlla llaminada, però també la farem en forma de paquetets com veureu a la foto. És tan senzilla que gairebé no requereix explicacions...i tot i que agrada a tots és especialment indicada per als petits!...


INGREDIENTS:

2 masses de pasta de full (Lidl)

ametlla llaminada

crema de xocolata (Nutella,Nocilla,Eroski...)

1 rovell d'ou


SOM-HI:

Desenrotllem una massa de full amb el propi paper a sobre la placa del forn, repartim la crema de xocolata que haurem posat una estona a la nevera perquè no es liqüi massa a la temperatura ambient, si és estiu o fa calor. Procurem que quedi un marge d'un dit o dos pel voltant i posem la segona massa de pasta de full al damunt i ben segellada per totes bandes. Punxem una mica i pintem amb el rovell d'ou, aboquem generosament les llàmines d'ametlla i enfornem a 180º fins que veiem que l'ametlla comença a estar dauradeta. JA HO TENIM!




15 comentaris:

  1. Mercè,
    Avui soc el primer!.
    Molt i molt bé aquesta coca, amb alguns dels ingredients que més hem tempten (ametlles, pasta de full i xocolata)
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Ja m'han passat al davant! Em conformo, seré la segona de dir-te que aquesta coca em tornarà BOJA!!!

    ResponElimina
  3. Estas feta una llaminera, tu també, com m'agrada a mi també aquesta coca
    Bon cap de setmana
    Un petonet

    ResponElimina
  4. Mmmh, quina pinta més deliciosa!

    aquesta coca amb aquest farcit ha de ser boníssima, sense cap dubte :)

    bon dissabte!

    ResponElimina
  5. Aqui la 'nena' de la casa que ja gasta una edat em diu que ella en vol unes quantes d'aquestes XDDD

    Fàcils i bones, mmmmmmmmmm

    ResponElimina
  6. Mercè no pares de sorprendrem! M'encanta la nutella, així que a veure si m'animo a fer-la!

    Ptns i bona diada!

    ResponElimina
  7. Ondia aquesta coca es per no deixar ni les engrunes...
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. Bona Diada:
    Estàs feta una molt bona cuinera.
    Però no ens fagis aixó¡¡¡¡¡¡¡
    El dolç a casa nostra ens encanta.
    Quan veig aquestes cosetes dolses, em fa una baixada el sucre que no en puc resistir i en poso a la cuina a fer algo dolç.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  9. Hola guapa!!!

    Demà la farem per berenar....quina pinta!!!

    Molts petons!!!

    Monika

    ResponElimina
  10. Josep, gràcies maco!,la poso a la llista de plats per fer-te?, jeje, és que hauré de comprar més folis...una abraçada.

    Visc a la cuina, doncs ja veus que senzilla!

    Neus, jo en menjo una punteta, que a mi el dolç no em tira, però als altres els encanta!

    Laura, ja veus, està feta en un moment!

    Starbase, jeje, doncs ja ho saps, les canyes, la coca...o no s'ho mereix?, apa doncs, a comprar pasta de full, "ja tardassss".

    Marta, a mi m'agrada molt la de l'Eroski perquè predomina el gust d'avellana, però amb qualsevol tens una coca ràpida i resultona!

    St Hilari, jo em conformo amb les ametlles que cauen al tallar-la!...

    Isabel, això és molt senzill, no té gaire mèrit, però els cops que l'he fet ha agradat tant que val la pena fer contents als amics,oi?.Escolta, si engreixes uns quilets no me'n donis la culpa,eh???je,je.

    Monikaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! quina il.lusió trobar-te per aquí!!! no saps que contenta em fa que hagis entrat al blog!, remena les receptes i els blogs amics del costat i trobaràs verdaderes obres al plat!.La coca ja veus, encara més senzilla que la de llardons...Una abraçada.(Ja tens la mousse de llimona?veuràs que et sortirà fantàstica!)

    ResponElimina
  11. Senzilla de fer i molt bona. Ideal per esmorzar!

    ResponElimina
  12. Mercé que bo!!!Como soy muy golosa me quedo con todo,el hojaldre y chocolate me encanta....y los mousses buenisimos los dos,esto entra que no veas ummm...
    Besets.

    ResponElimina
  13. Molt bona idea! amb dues mases queda una bona coca, jo a vegades la faig tipus braç només amb una, però m' anoto aquesta idea per quan siguem més colla!

    ResponElimina
  14. Gemma,sí, jo crec que per esmorzar o berenar és una bona opció!A reveure.

    Mesilda, és que la xoco i la pasta de full no fallen mai!, són 2 grans aliats a la cuina,oi?

    Anna, exacte, potser no queda tant bonica però hi entren més boques llamineres! A reveure!

    ResponElimina
  15. Amb la pasta de full es pot fer de tot i sempre queda bo!!

    ResponElimina